Bedre terskelfart med 3 effektive økter

Bedre terskelfart med 3 effektive økter

Skulle du gjerne hatt litt bedre flyt på flatene og vært litt kvikkere i steget i motbakkene? Disse tre treningsøktene vil gi deg bedre terskelfart i løpet av 10 uker.

Terskelfart defineres som den hastigheten du kan løpe på mens det er balanse mellom kroppens opphopning og eliminering av melkesyre. Jo høyere terskelfart, jo fortere kan du løpe uten å bli stiv.

Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst.

Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst.

En magnetisk underoverskrift

Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst.

Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst. Her kommer mer tekst.