Kjære medlem og kunde!

Hva skjer nå videre med deg som kunde, og hva ønsker vi fra deg?

STERK Helse AS åpnet dørene 2015. Vår klare motivasjon var å bygge Norges råeste totalkonsept innen helse, trening og kompetanse. Vår underliggende tanke og visjon er å være en STERK bidragsyter i kampen for en god folkehelse. Torsdag 12.03.20 ble vi, som alle andre som leverer treningstilbud, pålagt å stenge ned vår virksomhet inntil videre. Tidlig denne uken måtte vi også stenge ned vårt tilbud innen muskel og skjelettbehandling. Vårt bidrag til folkehelse ble da å oppfordre alle våre medlemmer til å holde seg hjemme. Vi har likevel hele uken forsøkt å holde dere i gang med aktivitet gjennom sosiale medier- Tusen takk til alle dere som har vært med på timer, bidratt med kommentarer og motivert oss til å fortsette å gjøre det vi elsker- Levere helse og aktivitet! Ironisk nok har vi hatt en voldsom vekst på sosiale medier med kunder som støtter og vil dele/følge oss.

Torsdag i forrige uke var min tøffeste dag på jobb som daglig leder og eier av STERK. Vi er kanskje sterke, men i treningsverden og som bedrift er vi ganske liten og sårbar. Jeg måtte permittere alle mine kollegaer og venner. Mennesker spør meg stadig hva som skiller oss fra de andre i bransjen. Mitt svar er kanskje enkelt, det er FOLKA. Mine ansatte som daglig kommer på jobb og smiler til dere kunder og medlemmer. Og FOLKA er selvfølgelig dere fantastiske medlemmer og kunder som velger å legge igjen penger hos oss i stedet for hos våre konkurrenter.

Du skal vite at vi jobber med løsninger og muligheter for at STERK når dette er over igjen vil kunne fortsette drift som normalt. Den største utfordringen nå er usikkerheten rundt hvor lenge dette vil vare, og når vi og resten av samfunnet igjen kan leve som tidligere. Min prioritering nå er først å sikre inntekter til mine ansatte som mange er selvstendige. Deretter vil jeg sørge for å betale leverandørgjeld ovenfor selskapets kreditorer og videre jobbe med gode løsninger. Trekk 20.03 ble sendt ut før denne situasjonen oppstod. For april og fremover velger vi å gjøre følgende:

 

Hva skjer nå videre med deg som kunde, og hva ønsker vi fra deg?

  1. Om du er nødt til å fryse medlemskapet, gjør vi nå om frysregler i våre kontrakter. Du kan velge å fryse medlemskapet ditt, og vi setter ditt medlemskap på hold inntil myndighetene lar oss åpne senteret på nytt- Ditt «frys» vil da automatisk opphøre.
  2. Vi håper du velger å la ditt medlemskap stå aktivt og hjelper oss til å kunne åpne senteret på nytt. Vi setter en solidarisk pris på alle medlemskap til 299,- pr mnd så lenge dette vedvarer.

Velger du å hjelpe oss, trenger du ikke å foreta deg noe- Vi regulerer ditt medlemskap. Ønsker du å fryse må du sende oss en mail på trening@sterkhelse.no. Da alle ansatte er permittert ber vi om forståelse for lang responstid.

 

Takk igjen for all støtte- Hold deg aktiv i disse tøffe dager

Med Hilsen

Kjetil Larsen – STERK Helse AS