LIVE FACEBOOK PTSG TIMER

Hjemmetrening for alle!

STERK vet hvor viktig det er å holde seg aktiv selv i disse tider og vi ønsker å gjøre det vi kan for våre medlemmer og medmennesker.
Våre personlige trenere Linn, Jon-Ivar, Erling, Anette, Silje og Morgan kommer derfor å fortsette med PTSG timer gjennom uken og ukene som kommer. Alle timer kan gjennomføres hjemme og uten utstyr (eller med utstyr som du gjerne har hjemme)
 
 

Periode 06.04-11.04

 
YOGA
Beskrivelse:Denne timen er for deg som vil utforske kroppens muligheter til bevegelse med fokus på kroppsbeherskelse gjennom trening av balanse, styrke og mobilitet. Du vil lære å bruke pust som verktøy, samtidig som du lærer å bli kjent med din egen kropp sine styrker og begrensninger.
Timens varighet: 30min


 
SENIOR
Beskrivelse: Denne timen blir en lavterskeltime der vi skal ha fokus på 3 områder primært.
Først skal vi igjennom en oppvarmingsdel med fokus på å øke pulsen og bevegeligheten for å så gå over på en kombinasjon av styrke og utholdenhet.
Til slutt avslutter vi med en ekstra runde med tøyninger og hvem vet, kanskje kommer det en liten vits for å holde humøret oppe?
Timens varighet: 40min


 
TABATA
Beskrivelse: Tren kjapt og effektivt med tabata-intervaller. Dette er en treningsform som egner seg godt til å trene med kroppsvektøvelser. Siden det er korte arbeidsperioder (8×20/10) skal du kjenne at du virkelig får opp pulsen, har høy intensitet og jobber godt gjennom hele tabata-runden.
Timens varighet: 45min


 
BOOTCAMP
Beskrivelse: Her trener du variert, helhetlig og effektivt med en miks av kondisjon- og styrkeøvelser. Du vil garantert kjenne at pulsen øker og at hele kroppen jobber! Man jobber med ulike øvelser på tidsintervaller.
Timens varighet: 45min


 
FRIMINUTT
Beskrivelse: Aktivitet for barn, bli med og gjør så godt du kan! Dere trenger ikke stor plass eller mye utstyr. Dere kan bli med alene, med foreldre eller sammen med søsken. Timen er til for at barna skal få et lite friminutt, hvor pulsen går opp og smilet kan sitte løst.
Timens varighet: 30min


 
BARSEL
Beskrivelse: Trening som passer for nybakte mammaer. På denne timen kan du selvfølgelig ha med barnet ditt.
Timens varighet: 30min


 
KONTORGYM
Beskrivelse: Gi deg selv et avbrekk fra kontorjobb, langvarig stillesitting eller lignende med 15 minutters pausestrekk. Målet med økten er å gjøre enkle tøyeøvelser som vekker opp både hode og kropp. Du trenger ikke å skifte til treningstøy.
Timens varighet: 15min


 
PÅSKETRENING
Beskrivelse: Variert trening med fokus på styrke og kondisjon gjennom øvelser som de fleste kan gjennomføre.
Timens varighet: 50min

 

 

FØLG OSS PÅ FACEBOOK FOR Å BLI MED PÅ TIMEN!
Du får en notifikasjon når vi starter Live sendingen.


TIDLIGERE TIMER (UKE 12):

YOGA – 16.03 – kl 09.00

SENIOR – 16.03 – kl 10.00

YOGA – 17.03 – kl 09.00

SENIOR – 17.03 – kl 10.00

TABATA – 17.03 – kl 15.00

YOGA – 17.03 – kl 17.00

YOGA – 18.03 – kl 09.00

SENIOR – 18.03 – kl 10.00

FRIMINUTT – 18.03 – kl 12.30

YOGA – 19.03 – kl 09.00

BOOTCAMP – 19.03 – kl 15.00

YOGA – 20.03 – kl 09.00

KJERNE – 21.03 – kl 11.00

 
TIDLIGERE TIMER (UKE 13):

SENIOR – 23.03 – kl 10.00

YOGA – 24.03 – kl 09.00

FRIMINUTT – 24.03 – kl 12.00

TABATA – 24.03 – kl 15.00

SENIOR – 25.03 – kl 10.00

BARSEL – 25.03 – kl 11.00

SENIOR YOGA – 26.03 – kl 09.00

BOOTCAMP – 26.03 – kl 15.00

SENIOR – 27.03 – kl 10.00

GRAVID YOGA – 28.03 – kl 09.00

KJERNE – 28.03 – kl 11.00

 
TIDLIGERE TIMER (UKE 14):

SENIOR – 30.03 – kl 10.00

YOGA – 31.03 – kl 09.00

FRIMINUTT – 31.03 – kl 12.00

KONTORGYM – 31.03 – kl 13.00

TABATA – 31.03 – kl 15.00

YOGA – 01.04 – kl 09.00

SENIOR – 01.04 – kl 10.00

SENIOR YOGA – 02.04 – kl 10.00

KONTORGYM – 02.04 – kl 13.00

BOOTCAMP – 02.04 – kl 15.00

SENIOR – 03.04 – kl 10.00

KJERNE – 04.04 – kl 11.00

 
MENTAL TRENING:

BARBRO – 23.03

BARBRO – 26.03

BARBRO – 29.03