Online i nedstenging

YOGA & MOB:

Yoga og mobilitet er en time for deg som vil utforske kroppens muligheter til bevegelse.

SENIOR:

Senior time, dette er time for seniorene våre. Timen består av styrke, kondisjon og bevegelighet.

SENIOR YOGA:

I denne yogatimen bruker vi posisjoner fra Hatha yoga, ofte kalt klassisk yoga. Øvelsene er enkle, men effektfulle. Timen er forholdsvis rolig, men vi legger inne noen posisjoner som er litt mer krevende (eks. Solhilsen og Krigeren). Timen avsluttes med en avslappende meditasjon liggende på matta.

PAUSEGYM:

En gjennomgang av hele kroppen, perfekt for å få rørt på kroppen i en hektisk arbeidsdag.

KORTSTOKK:

Kortstokken bestemmer hva vi gjør på timen.

TABATA:

Få større effekt og bedre treningsutbytte med klassiske tabata-intervaller! Deltakerne utfører samme øvelse samtidig og du får trent både styrke, kjerne og kondisjon. En supereffektiv og morsom time med høy intensitet som passer alle.

MOBILITET:

Foregår på matte, gjennom rolige bevegelser og statiske øvelser er målet med timen at du skal øke bevegeligheten og ta deg tid til å roe ned.

BARSEL:

Trening som passer for nybakte mammaer. Timen består av både kondisjon og styrke. På denne timen kan du selvfølgelig ha med barnet ditt.

BOOTCAMP:

Her trener du variert, helhetlig og effektivt med en miks av kondisjon- og styrkeøvelser. Du vil garantert kjenne at pulsen øker og at hele kroppen jobber! Man jobber med ulike øvelser på tidsintervaller.

BOOTCAMP EXPRESS:

30 min variert, helhetlig og effektivt med en miks av kondisjon- og styrkeøvelser. Du vil garantert kjenne at pulsen øker og at hele kroppen jobber! Man jobber med ulike øvelser på tidsintervaller.

STYRKE MED EGEN KROPPSVEKT:

Trening med den viktige kjernemuskulaturen i fokus for å forbedre grunnstyrken. Med varierte og spennende øvelser får du virkelig trent hele kjernen din, som består av mage, rygg, rumpe og lår. Timen passer for alle, og treningen tilpasses til ditt nivå.

HIIT:

HIIT står for high intensity intervall training. Dette er en sirkeltrening med målsetning å bedre kondisjon og utholdende styrke. Vi benytter oss av sirkeltrening med intensive og korte ( Tabata ) intervaller.

ULLSOKK ØKT:

Alt du trenger til denne timen er et par ullsokker.